Vi melder os i fanklubben for Naturea - The healthy treat

Som jeg skrev i mit blogindlæg #Tjarlieandus i sidste uge, har vi været så heldige at få lov at teste lidt lækkert fra Tjarliebox.

Som allerede afsløret, er belønningslegetøjet fra Beco er i dén grad godkendt, og det var også med i Årslev, da vi var til HTM-konkurrence i DKK Kreds 3 i weekenden.


Vores lille camp


Selma og jeg stillede op i træningsklasse 1, som er en uofficiel klasse. Her må man belønne hunden med både legetøj og godbidder undervejs i programmet, og formålet er udelukkende at give hunden en god oplevelse i ringen. Det er en rigtig god måde at få prøvet sit program af på og samtidig få mulighed for at belønne hunden, så den lærer, at det at være i ringen, er det fedeste i verden!

Jeg synes, det er fantastisk, at vores sport giver os den mulighed, så den greb jeg naturligvis, da jeg besluttede, at jeg gerne ville prøve vores nye program af.

Den praktiske den af klargøringen bestod derfor i at få styr på rekvisit, belønningslegetøj og lækre godbidder.


Så er Selma og jeg ved at være klar til at gå i ringen


Det var en kærkommen lejlighed til at få testet de lækre godbidder fra Tjarliebox: Naturea - The healthy treat med hhv svinelever, okse og fisk.
De er lækre bløde, har en god størrelse, fedter ikke, er kornfri og med 88% kød. Resten består af grøntsager, tang og linser, og godbidderne er dermed helt naturlige - og som bonus er de tilsat chondroitin, glucosamin og zink, der er rigtig godt for ledbrusken.
Eftersom jeg træner så meget med mine hunde, som jeg gør, er det ekstra vigtig for mig, at jeg kan stole på, at det jeg tilbyder hundene, er godt for dem og ikke fyldt med en masse tilsætnings- og fyldstoffer.

Naturea godbidderne kommer i en praktisk emballage med gen-luk funktion: Folien oven på pakken åbnes a la en pålægspakke, og den kan lukkes igen, hvilket er supersmart på en dag som i dag, hvor vi var til Bakken Freestyle mesterskaberne 2017.
Vores "back stage" område var tætpakket, og der var ikke meget plads, så her var det ekstra praktisk, at jeg kunne tage en håndfuld godbidder, putte dem i lommen, lukke pakken og lade den ligge uden at pakke den væk i taske, pose eller på anden vis forsegle den.


Klar med rekvisit, kostume og godbidder


Selma stillede i dag op i sandkasse klassen, en klasse for helt unge, kommende HTM-konkurrencehunde, og her må man også belønne undervej i programmet, da det er en uofficiel klasse.

Selma gjorde det supergodt, og det fungerede rigtig fint for os begge to med Naturea godbidderne. For Selmas vedkommende fordi, hun synes, de er vanvittigt lækre og velsmagende, og for mit vedkommende fordi, de hverken fedter eller smuldrer. Det er vigtige faktorer, hvis man ikke skal tabe godbidder på scenen, da det i første omgang kan betyde, at min egen hund går i snus efter godbidder i stedet for at have fokus på mig og vores samarbejde, og dernæst kan det risikere at ødelægge det for ekvipagen, der kommer bagefter.
Samtidig har jeg god samvittighed, fordi jeg ved, at kvaliteten af det, jeg har puttet i min hund er i top - igen må jeg sige: Selma, Molly og jeg er fans!

 
Sejeste SuperSelma


Kommentarer

Populære opslag