Formationer af flaksende sommerfugle

På fredag skal vi til HTM-konkurrence i Ringsted, og jeg glæder mig helt vildt!!

Jeg glæder mig, jeg er nervøs, og jeg er lidt bange - og det er ok! Det er lige præcis, som det skal være.

Jeg glæder mig helt vildt til debut med Selmas "rigtige" FS1-program, og til den første "rigtige" gang i ringen med hende, efter jeg har besluttet, at det er det her, vi skal.
Programmet er langt fra færdigt, men jeg havde så god en fornemmelse for både program og musik, da vi trænede det i mandags, og derfor glæder jeg mig helt enormt til at prøve det af - nervøsiteten kommer selvfølgelig af, at det nu pludselig betyder rigtig meget for mig, efter den famøse beslutning er truffet.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at skulle ringen med Molly igen, specielt efter at have lavet nogle ændringer i FS2-programmet.
Her er der dog lige en tand mere nervøsitet, som tipper over og gør, at jeg også bliver lidt bange. Bange for at det går galt igen som til de to forrige konkurrencer.
Jeg er begyndt at implementere snudetouch/kontrol, men det er ikke godt nok inkorporeret, til jeg rigtig kan bruge det endnu, og ikke alle ændringerne sidder så godt endnu. MEN jeg hopper ud i det, håber ikke bare på det bedste, men vil gøre mit bedste, og det ved jeg, Molly også vil - så skal jeg bare sørge for virkelig at være der for hende og trække vejret dybt! BARE...
Ligesom jeg også BARE skal have styr på alle de flaksende sommerfugle, der allerede har fyldt min mave... Jeg vil bruge de sidste par dage på at prøve at få dem til at flyve i formationer i stedet for bare at flakse forvildet rundt - de må gerne være der, men det ville være dejligt, hvis jeg kunne tæmme dem lidt.

Men mest af alt glæder jeg mig rigtig meget til dagen, og mine forberedelser er også allerede startet: Jeg har fået lov at få tidligere fri, jeg er begyndt at pakke, jeg har printet program, og jeg har skrevet en seddel med de ting, jeg skal huske.


Musik, tjek ✔ Kostume, tjek ✔


Jeg ved endnu ikke, hvor lang pause vi hver især har bedst af op til en konkurrence, og det er ikke sikkert, det er det samme for Molly og Selma - den del skal jeg først til at finde ud af nu, og det glæder jeg mig også til at dykke ned i.
Men nu går vi i hvert fald på HTM-pause indtil fredag, og så håber jeg, vi alle 3 er "sultne" og topklar til at gå i ringen. 

Kommentarer

Populære opslag