HTM-dommereksamen

I dag var dagen, der i sin tid, da jeg startede på HTM-dommeruddannelsen, lå meget langt væk!
Men pludselig blev det i dag, og i dag var dagen, hvor vi skulle til eksamen.

Vi mødte op i DKKs lokaler i Solrød Strand kl.10, hvor vi efter en kort gennemgang af dagen, lagde ud med den skriftlige del af eksamen. Efter en kort pause stod den på bedømmelser og endelig en mundtlig del, hvor vi skulle forsvare både den skriftlige del samt vores bedømmelser.

Alt gik superfint, og jeg havde en rigtig god fornemmelse hele vejen igennem.
Jette og Emmy var søde og behagelige, og vi andre hyggede os i ventetiden - primært med at sortere og rulle paracordrester op, som jeg fik af Linda til mit HMC-projekt.


En masse lækkerier fra Linda


Da vi alle var færdige, tog vi hjem - uden at vide, hvordan det var gået. Jeg havde dog ikke kørt ret langt, før der tikkede en besked ind fra Jette:




Så nu afventer jeg bare selve autorisationen, også så er jeg klar til at side på den anden side af dommerbordet - som "rigtig" dommer og ikke bare føl.

Jeg har allerede fået to invitationer til at dømme, og dem har jeg sagt ja tak til - jeg glæder mig!

Kommentarer

Populære opslag