De 3 F´er: Fridag, freestyle og flet

I går havde jeg en tiltrængt fridag, ikke at forveksle med en afslapningsdag!
Der var planer fra kl.8 til kl.18, og jeg var godt træt i går aftes, men på den absolut fede måde.

Formiddagen blev brugt på træning i Undine Hallen, som Jennifer og jeg havde lejet 2 timer, og her fik jeg trænet igennem med begge tøser.
FS1 og motivation med Selma og forberedelser til juleafslutningen med Molly - Jennifer og jeg trænede det meste af tiden på samme tid, og vi var begge dybt imponerede over, hvor gode alle fem hunde var til at abstrahere fra de andre - rigtig god forstyrrelsestræning.






FS3-programmet og -musikken begynder efter mange timers snakke, mange timers lytten og mange timers tænken at tage form. Der er lang vej endnu, men vejen begynder at folde sig ud og blive mere tydelig, og jeg glæder mig til, jeg kommer dertil, hvor vi kan begynde at træne på de enkelte elementer i programmet.

En anden ting, der er gået mange timer med at tænke over, er Undine Hallen, som jeg har fået mulighed for at blive en del af.
Beslutningen blev truffet i går, og jeg glæder mig til at få faste tider at træne på - det kommer til at gøre træningen noget nemmere og formentlig noget mere struktureret.

Aftenen bød på et enkelt Nose Work indesøg til begge tøser, og derefter stod den på flet... Flet af halsbånd til juleafslutningen, planlægning af salg af  "The Winter Collection" og overførsel af endnu et beløb til Hundesport Mod Cancer.

Husk overskrift

Kommentarer

Populære opslag