Tiden flyver afsted, og vi har det sjovt!

Det er længe siden sidst, der er sket meget, og vi har haft (og har) det sjovt!

Vi bruger tid på Nose Work - meget tid, faktisk, og jeg nyder den kombination, jeg har fået skabt med en blanding af nørderi og afprøvning af nye ting og idéer og lidt mere traditionelle søg i forskellige miljøer. Så sent som i dag har vi lavet køretøjssøg efter den strukturerende metode, jeg er begyndt at bruge efterfulgt at et testsøg på en trailerarm, og jeg var vild med, hvad jeg så!!! Virkelig flot arbejde fra begge piger.


  


HTM bruger vi også en del tid på - igen som sent som i dag lidt nørderi med nye positioner foran spejlet herhjemme, og i går efter hoopers tog vi en tur til Roskilde sammen med Liv og Lonni for at træne lidt i andre omgivelser.

Freestyle havde jeg egentlig ikke trænet i mere end 2 måneder, men har småtrænet lidt igen efter HTM Mini Summer Camp, og jeg har muligvis tænkt mig at kigge lidt på det igen - det vides ikke helt, ej heller om det bliver det samme eller noget nyt.

Hoopers bruger vi temmelig meget tid på, og det er megasjovt! Egentlig også både svært og udfordrende - og rigtig svært for mig at stoppe i tide og acceptere, at pigerne faktisk hurtigt bliver ret trætte, når vi træner det.
I går til træning satte vi for første gang baner sammen, og det var - igen - både sjovt, svært, udfordrende og lærerigt. Og det gav mig virkelig blod på tanden til at træne videre på basisfærdighederne, for uden dem er man lettere f*cked.

Nordisk rally går det derimod ikke så godt med... Et par afbud pga migræne, forstuvet ankel og andre planer, og nu har jeg pga andre planer meldt fra til resten af kurset. Dvs rally er igen der, hvor jeg godt kunne tænke mig, at der kom lidt mere fokus på det, men det bliver, når det bliver - med mindre jeg bliver sendt på sommerferie 3-4 uger før tid, hvilket næppe sker.

HTM Mini Summer Camp var vi på forrige weekend - en lille intim træningsweekend med 8 deltagere og Anja og Johanna som instruktører - Anja og HTM lørdag og Johanna og Freestyle søndag, en perfekt kombination.

Vores trænings- og konkurrencetur til Tyskland blev aflyst pga Corona - som så meget andet, men det betød så 1 uges ferie for 3 dage, og det var bestemt ikke dårligt. Knapt så godt var det dog, at jeg valgte at forstuve min ankel allerede tirsdag, så en del af onsdagen blev brug på Hvidovre Hospital, for lige at få tjekket den, selvom jeg selv på forhånd havde stillet diagnosen og havde konstateret, at både knogler og ledbånd var ok. Heldigvis havde jeg ret, og heldigvis er det ikke så slet, som det var de forrige gange.

Frivillig håndtering var vi til hos Natascha i sidste uge også, og her aftalte vi, at næste besøg bliver sundhedstjek og vacciner, og jeg kan næsten ikke vente med at se, hvordan det kommer til at gå, når vi skal kombinere de to ting!!

De kommende dage står på HTM og Hoopers, en student, Nose Work, mere Nose Work, undervisning og løsning af et mordmysterium - det bliver en god uge!

Nå ja, og Danmark er jo i øvrigt ved at åbne sådan rigtigt - det betyder vist nok, at der snart kommer prøver igen. Faktisk savner jeg mest af alt Nose Workprøverne, og som det ser ud nu, skal vi vente helt til september, og så er det 10 måneder siden sidste prøve - det er altså mærkeligt at tænke på.

Kommentarer

Populære opslag