Certificeret Fear Free Animal Trainer

Det er jo ikke fordi, der sker så meget her under den store Corona-nedlukning, hvor stort set alt er aflyst: Konkurrencer, træning, uddannelser - ja, selv arbejde, men det er nu meget fint med hjemmearbejde, det trives vi faktisk rigtig fint i.

Heldigvis kan vi sagtens få tiden til at gå med egen træning, de få ting, der stadig kører, og både online uddannelse og webinarer er heldigvis også stadig en mulighed.

Jeg har derfor brugt noget af januar til at blive certificeret "Fear Free Animal Trainer".


Udover den viden, jeg har fået, har det samtidig fået mig til både at genoptage den frivillige håndteringstræning noget mere regelmæssigt samt til at opstarte nye adfærd og tilvænninger - hurra for mere tid!

Corona har naturligvis bragt - og bringer - en masse skidt og en masse afsavn, men der er nu også gode ting, der er fulgt i kølvandet, så jeg er en af dem, der bander knapt så meget... Selvom jeg savner Nose Workprøverne!!

Kommentarer

Populære opslag