Eksamineret tricks og færdighedsprøve instruktør

I oktober 2020 startede Selma og jeg på www.aktivthundecenter.dk og Bluewyle K9s tricks og færdighedsprøve instruktøruddannelse.
Det har været et fedt og lærerigt forløb - på trods af diverse Coronaforhindringer - både som hundefører i egen træning frem mod at bestå en FP3 på eksamensdagen, men så absolut også som instruktør. Jeg har haft de bedste og sejeste kursister, der har udfordret og udviklet mig på både det mentale og på det tekniske/praktiske plan.
En kæmpetak til Mia Vest Rasmussen, Lotte Nielsen, Tine Ruff Pilegaard og Tina Gamst for at være med på mine idéer og udfordringer gang på gang - det har været fedt, sjovt, udfordrende og bare helt igennem fedt!! En ekstra tak til Tina og Laura, der som min eksamenskursist, også skulle bestå en FP3, og de klarede det så godt og leverede en flot, flot bestået FP3 i lørdags, hvor vi begge var til prøve, og jeg dermed bestod min eksamen, afsluttede forløbet og nu kan føje endnu en uddannelse til CV´et.

Tak til Anja Christiansen og Johanna Allanach, for et fantastisk forløb!



Men sikke en weekend i det hele taget! Jeg startede den med fredag at dømme Nose Workprøve i Rødovre, lørdag stod som sagt i uddannelsens tegn, og søndag satte Selma og jeg et passende punktum for både weekenden og uddannelsen ved at stille officielt i FP3.

En enkelt lille kikser ellers sad alt i skabet som aldrig før, og det var så fedt at være i ringen med Selma. Eneste minus var, at det gik alt, alt for stærkt.
Min sejeste, bedste, fantastiske lille Minimyre bestod med 4,73 point - jeg var (og er) mere end tilfreds med os begge to! 



Nu er der en lille pause, og jeg tænker, at vi genoptager Nose Worken, som den sidste uge op til eksamen og prøven, har været lagt på hylden. Planen er også, at vi skal videre med titelprøven på et eller andet tidspunkt, og på uddannelsesfronten, bliver det næste hoopers med start i slutningen af august.

Kommentarer

Populære opslag