Blandede bolcher - mangel på struktur men med masser af sødme...

...Altså på den gode måde! Det med strukturen...

Tænk sig at jeg kan mene, at mangel på struktur er godt... Når ret skal være ret, er det egentlig heller ikke mangel på struktur, men snarere det at jeg ikke er styret af en masse skal ´er og bør ´er, fordi jeg træner noget mere efter, hvad der lige motiverer mig på dagen eller i øjeblikket, end hvad jeg i følge planen skal have fokus på, og dét er fedt!!!

Jeg har ikke skrevet blogindlæg efter hver træning, for der er ikke altid noget at skrive om, da jeg følger lyst og motivation mere end planer. Jeg har ikke været i Undine ret meget på det sidste, men jeg har været i andre haller, og så har jeg trænet rigtig meget udenfor - hvorfor? Fordi jeg har lyst!!

Nu skal det ikke lyder som om, træningen har været et stort diktatur uden lyst og glæde før Coronaen, for det har det bestemt ikke, men jeg kan bare godt mærke, at jeg har fået et andet fokus, og det føles både rigtigt og godt! Det vil jeg holde fast i, når vi når ud på den anden side, og det bliver mere kendt hverdag igen.

Freestylen er lagt fuldstændig på hylden for nu - vi tager det sikkert op igen, men lige nu har jeg mere lyst til HTM, så det er det, vi laver. Og meget af det kan laves hjemme, hvilket efterlader tid og plads til mere og oftere Nose Work. Her er vi stadig rigtig meget i nørdemode med tærkelsøg og køretøjssøg, og jeg synes, det er megafedt! I går tog vi dog op på skolen for at teste noget af det "ude i verden", og den status var jeg virkelig glad for, men i dag er vi tilbage i nørde- og optimeringsmode.






Nordisk rally startede vi op på i torsdags, og i morgen har vi en aftale med Liv og Lonni - det bliver ikke samme nørdemode, men mere miljøtræning, som jeg også er begyndt at prioritere højt.

Hoopers synes vi alle tre er megasjovt, så det bruger vi rigtig meget tid og energi på - vi går på hold hos Johanna, og derudover får vi på en god uge trænet 2-3 gange.




Én ting savner jeg dog: PRØVERNE!!! Men de skal nok komme igen, og indtil da fortsætter vi med alt det, der giver mening og glæde.

Kommentarer

Populære opslag