Time really does fly when having fun...

Det er mere end 14 dage siden sidste indlæg - det føles som i går, og alligevel er der sket uanede mængder af ting siden...

Sidste weekend var på mange måder en speciel weekend: Udover at det var den første - og meget tiltrængte - første weekend efter ferien, og at den også var urimelig varm, var det også weekenden, hvor Molly og jeg efter 3 (TRE!!!) års pause fra officielle HTM/FS-konkurrencer gik i ringen igen. Efter en lang rejse, der kun lige er startet, og en sadlen om, debuterede Molly og jeg i HTM1 - på alle måder en stor dag. Derudover stillede Selma og jeg for anden gang i FS2.


Molly nr 4 i HTM1
Selma nr 3 i FS2


Samme weekend afleverede vi Camille på Skovbo Efterskole, hvor hun skal gå i 10.klasse.

Denne uge har budt på en 3 dages 4FeetForFun Hoopers instruktøruddannelse med helt fantastisk inspirerende og motiverende Danielle van Dam fra Holland.
Det var sjovt, hyggeligt, varmt, lærerigt og virkelig fedt, og vi er bestemt ikke blevet mindre begejstrede for Hoopers.
Mine allerbedste sortlinger gjorde deres allerbedste, knoklede i varmen og var megaseje! De peb nok mindre over varmen, end jeg gjorde...







Fredag skulle jeg have været til foredrag om hundens ernæring hos DKK, men valgte at melde fra og i stedet brugte jeg aftenen sammen med Thomas og hundene på en lang og hyggelig tur til Dragør - det var tiltrængt.

Lørdag gik med Nose Work, som jeg har fået forsømt lidt for meget med egne hunde, og rally senere på dagen.

I dag har blev det heldigvis til lidt mere Nose Work med pigerne, og i morgen er planen HTM og Freestyle med Lonni og hendes piger.

Kommentarer

Populære opslag