Årets anden Nose Workprøve - så stolt, glad og ydmyg

💜✨💜 Stolt, glad og ydmyg - det var følelsen i lørdags, og er det stadig ✨💜✨

I lørdags var vi til årets anden Nose Workprøve - denne gang DKK Hund i Fokus i Solrød - desværre var det kun Selma, der kunne stille i NW2, da Molly er skadet, og vi måtte melde fra i NW1.

Selma og jeg havde virkelig de fedeste momenter og det bedste samarbejde! Jeg er så glad, stolt og ydmyg over at være så heldig at få lov at arbejde med den allerbedste lille NoseWorkmakker, jeg på nogen måde kunne ønske mig 🙏🏻💜🌟 

Vi startede med køretøjs- og udesøg hos Hanne - køretøjssøget var jeg en anelse nervøs over, da indgangen indbød til en rute rundt om den store maskine, som jeg ikke ønskede, så jeg planlagde en anderledes start, og det virkede rigtig godt.
Udesøget gik også godt - jeg var ikke det fjerneste i tvivl om, at jeg fik støttet Selma på de rigtige tidspunkter og gav hende plads, da hun havde brug for det.







Efter pausen tog vi beholder- og indesøg hos Pia - begge dele på 1.sal i DKKs lokaler. 
Selma var påvirket af transporten - først opad trappen og derefter hen over "broen" over til kontorgangen, hvilket hendes beholdersøg bar præg af. Med lidt tid og støtte, klarede hun det nu superfint, og jeg var meget lettet over, at hun klarede det efter den start.
Indesøget bar igen præg af først forrige søg og transporten og derefter transporten derfra og til indesøget via glat gulv - der var lidt manglende fokus i starten af søget, men den fantastiske lille Minimyre klarede det fuldstændig fantastisk og formåede at få "samlet sig." 







Det kan slet ikke beskrives, hvor glad jeg var, da vi forlod indesøget - ikke så meget fordi, vi havde fundet alle kilderne, men fordi Selma havde været så vanvittig sej og klaret de to sidste momenter fuldstændig fantastisk på trods af de udfordringer, vi har med trapper, højder og glatte gulve.

Minimyren blev samlet vinder, og fik dermed titlen “NW2HIF20”, og da hun samtidig fik sin anden pind, fik hun titlen “NW2” og kan rykke op i NW3 - Vi bliver dog i klasse 2 lidt endnu og samler mere erfaring.
Samtidig vandt hun indesøget og fik dermed titlen “NW2IHIF20”, og blev nr 2 i hhv køretøjssøj og udesøg.



💜💜 VERDENS BEDSTE MINIMYRE 💜💜

Tak til arrangør, dommere, tidstagere og sekretariat for en god, veltilrettelagt og corona-sikker prøve 🙏🏻

Vi glæder os allerede til næste prøve om 3 uger - dog desværre stadig uden Molly.

Kommentarer

Populære opslag