Årets sidste Nose Work prøve

Men sikke en! Og sikke et år i det hele taget!

Det er nu ved at være lidt siden, men søndag d.19.december deltog Selma og jeg i 2021s sidste Nose Workprøve, denne gang i Ramløse hos Nose Work Sjælland.

Mål for dagen blev sat allerede om fredagen, opvarmningen planlagt lørdag, og søndag var jeg helt skarp på, hvad der var i fokus til dagens prøve, så jeg følte mig godt forberedt.
Og det var jeg!

Selma og jeg havde den fedeste prøve!! Alt gik op i en højere enhed, jeg gjorde, hvad jeg havde lovet mig selv og Selma, alle dagens mål blev nået, og vi havde det mest fantastiske samarbejde - virkelig en fed følelse 💜💜💜

Fandt vi det hele? Næh…

Vandt vi? Næh…

Kørte vi hjem og følte os som vindere? JA!!! Det gjorde vi i dén grad 💫💫💫

Hvis du er i tvivl om hvorfor, så læs lige afsnittet ovenfor igen...


Samlet 3.vinder og vinder af indesøget


Der skulle have været flere prøver i år, men sådan ville coronasituationen det ikke, og jeg er bare glad og taknemmelig for, at dagens prøve kunne afvikles, omend under lidt andre forhold.

Selvom corona har ændret vores - og alle andres - prøveår, har 2021 været et fantastisk Nose Workår for os - vi nåede at debutere i NW3 ved årets sidste prøve i 2020, så 2021 har stået i NW3s tegn, og det har været fedt, lærerigt, fantastisk, udfordrende og meget andet. 
Vi fik vores første cert, og jeg opdager nye lag i vores samarbejde, i det at gå til prøve, i vores træning, og i det hele taget er der så meget fed udvikling at hente i vores fælles Nose Workrejse - jeg glæder mig til at fortsætte den i 2022 💝 

Kommentarer

Populære opslag