Hellere lidt, men godt

Efter træning hos Anja i mandags havde jeg bare lyst til at træne videre, så jeg var ikke i tvivl ret længe, da jeg overvejede, om jeg skulle tage i Undine i går eller ej.

Vi havde masser at træne på, og vi nåede naturligvis langt fra alt, men vi nåede godt omkring en masse ting: Øvelserne i sig selv, fokus, fokus i indgang, bur, og jeg traf en beslutning om en passage, jeg ikke gider bøvle med mere - den skal bare ud og erstattes med noget andet, hvad ved jeg ikke endnu.




Frivillig håndtering har jeg talt med Natascha om, at vi skulle begynde at generalisere flere forskellige steder, så det fik jeg også gjort med begge piger. Der var ingen tvivl om, at de syntes, det var svært, men de klarede de virkelig flot, og det er afgjort noget, jeg skal have gjort mere ved.

Molly var i den grad i hopla - der er virkelig sket noget med hende, så da vi trænede indtagelse af position, hoppede hun ind adskillige gange og havde den fedeste energi. Jeg elsker den udvikling!!!
Udover indtagelse, fik vi kigget lidt på links og en masse løb i positioner - så fedt!!
Da vi ikke brugte så meget tid på det, fik vi kigget lidt mere på indtagelse af positionerne i slalom og og neje i samme - de begynder efterhånden også at sidde ret godt.


Pære - neje

Æble - neje


På torsdag tager vi en tur mere i hallen, og det er, hvad det bliver til af HTM og freestyle i denne uge.
 
Hellere lidt, men godt må være det, jeg holder fast i i stedet for at ærgre mig - jeg glæder mig trods alt både til at starte op på Match to Sample med både Molly og Selma på fredag og til DM på lørdag.

Kommentarer

Populære opslag