Border Collieklubbens HTM-konkurrence

I går blev årets sidste officielle HTM-konkurrence afholdt af Border Collieklubben i Ringsted.

Da Selma og jeg ikke er klar med vores FS2-program, skulle vi bare i ringen for at træne.
Vi fik testet nogle nye ting af, som Anja og jeg havde talt om til forrige træning, og det fungerede fuldstændig efter hensigten - hun var en stjerne i ringen, den bette Minimyre!! 🌟🌟🌟 Den fedeste attitude og fokus - de 3,5 minut gik alt, alt for hurtigt! 💜


Utålmodig Minimyre venter på at komme i ringen


Molly og jeg var i begynderklassen med vores HTM1-program for anden gang - også vi fik testet nogle ting af, og det gik over al forventning - det var fantastisk at være i ringen med min allerbedste Molly - ingen tvivl om, at vi rykker os og tager nogle store skridt i øjeblikket 💖 Som bonus vandt vi klassen 🌟💖🙏🏻



Slutposition

Molly synes, det er overvurderet, det der med billeder...

Helt igennem fantastisk weekend 🙏🏻 Jeg er træt efter en heftig lørdag, men glad helt ind i knoglerne og SÅ stolt af mine fantastiske piger 💜🌟💖 Og af mig selv!
Tak til arrangører og dommere for at gøre sådan en weekend mulig, og kæmpetak til Liv Elmark-Fich for at dele den med mig - det ville ikke være det samme uden dig 

Kommentarer

Populære opslag