Træning med refleksion, evaluering og planer

I går var der HTM/freestyletræning hos Anja - sidste gang med Selma på det hold, inden vi på mandag går over til det nye hold, hvor jeg har både Molly og Selma med.

Til sidste træning lavede vi en plan for konkurrencen i søndags, og den havde vi aftalt at evaluere på i går.
Både Anja og jeg var enige om, at planen i dén grad virkede!!! Selma var fokuseret, havde den fedeste attitude og var intet mindre end fantastisk at være i ringen med 💜

Vi arbejdede derfor videre med den plan og med at implementere fokus i programmet - med og uden belønninger. Igen virkede det fuldstændig efter hensigten.
Opvarmning og indgang med fokus inkl at ligge i bur, mens jeg sætter op bliver en del af denne uges træning, ligesom fokus i programmet fortsat bliver det.
Derudover skal selve øvelserne trænes, og vi skal finde ud af, om der skal sættes noget andet i stedet for bakken, der driller lidt igen, nu hvor vi også træner stå under gang.

Heldigvis ses vi allerede igen om 1 uge, men "desværre" har jeg jo også andre planer end at træne i denne uge - blandt andet det første DM i HTM på lørdag, hvor jeg skal være dommer.

Da vi kun havde individuel tid i går, og jeg havde muligheden, tog jeg Molly med, så hun fik trænet 10 minutter inden, det var Selmas tur. Vi trænede udelukkende motivation, og jeg skal love for, at hun var motiveret - Mollycirklen foregik i galop det meste af tiden 💖




I dag har jeg hallen igen, og jeg har været meget i tvivl om, hvorvidt jeg ville tage af sted, men efter at blik på resten af ugen, blev jeg enig med mig selv om, at vi tager af sted - der er så meget, vi skal og ikke mindst har lyst til at træne.

Kommentarer

Populære opslag