Det har jeg aldrig prøvet før, men jeg vil rigtig gerne, så det kan jeg helt sikkert godt...

... Eller noget i den stil lyder det i den lydbog om motivation, jeg netop har lyttet til første gang (den skal nærlyttes til, så jeg er ikke færdig med den) 

Det passer egentlig meget godt med, hvordan jeg har det i træningen lige nu - topmotiveret og generelt ret flyvende! Og alle de nye ting, vi har kastet os over, er jeg sikker på, vi sagtens kan få styr på. Det er et ganske ok, nej ret fedt, sted at være!

Vi har fået en challenge fra Anja, hvor vi skal filme 30-45 sekunder af vores programmer - lavet med lukkede øjene samt beskrive, hvordan det var. Jeg er ikke færdig med at tænkte over det, MEN vi har gået programmerne og optaget videoerne i dag, og jeg havde en ok følelse af dem. Da jeg så videoerne, blev jeg blown away - hold nu op, hvor var det, i al beskedenhed, megasejt!!!

Samtidig har vi optaget videoer til det HTM-forløb, Molly og jeg har hos Anja, og de ting, vi har arbejdet på de sidste 10 dage, har vi også virkelig rykket på - det er SÅ fedt! 

Selma og jeg er flyvende, og er kommet virkelig langt i de to positioner, vi har arbejdet på de sidste 10 dage, og jeg er TOPMOTIVERET til at trænere videre og videre og videre og...


Watch and learn, Baby sis!!!


Dagens træning sluttede af med lidt motivations-hoopers - og tada - der går det faktisk også ret godt!!!

I morgen skal vi træne rally og hoopers, jeg har påskeferie og kan slippe de sidste 3 ugers hjemmearbejde - dog uden at vide, hvad der sker på den anden side af påske, men det er lige meget. Alt er godt!! (Bortset fra at alt i maj nu også er aflyst, men hellere det end usikkerheden) 


Dagens kollega havde heller ikke brugt meget tid på frisuren

Kommentarer

Populære opslag