💜 SuperSelma 4 år 💜

Inden Coronaen havde vi de fedeste planer for Selmas fødselsdag i dag: Vi skulle prøve en uofficiel NW3-prøve på Orø til fordel for HMC - inden vi i morgen skulle til årets første officielle Nose Workprøve for vores vedkommende, NW2 også på Orø.

Men sådan skulle det ikke blive, så vi lavede andre planer:
Vi stod tidligt op og mødtes med Liv og Krøllerne allerede kl.7, hvor vi lagde ud med Nose Work i topfede omgivelser.






Da der begyndte at komme for mange mennesker, fortsatte vi træningen på en fodboldbane tæt på: Først et beholdersøg og derefter rally.







Liv havde bygget en ekspertbane, og med det, vi efterhånden har fået stykket sammen af transportabelt udstyr, fik vi sat både spring op og lagt et felt ud, fordi jeg vist nok har sagt noget om, at jeg gerne ville prøve at træne det - så det gjorde vi så, altså trænede felt og gik ekspertbanen.

5 timers hygge, virkelig fed træning og en masse skridt på skridttælleren dannede rammerne om den aktive del af Selmas fødselsdag, som jeg i allerhøjeste grad tror, hun var meget tilfreds med. Resten af dagen stod på kage til os andre, og popcorn, tyggeben og afslapning til pigerne.






I morgen er sidste dag, inden den næste New Normal starter, dvs jeg skal møde ind inde på arbejde - hvordan vides ikke, udover at jeg skal møde kl 8 på tirsdag. Dvs også sige, at i morgen formentelig er den sidste dag i et stykke tid, hvor jeg har god tid, så vi skal en tur i Undine og træne lidt HTM.

Kommentarer

Populære opslag