Comfort Zone kontra Challenge

I går var sidste gang på HTM/FS-holdet med Molly - ikke at vi opdager det, da vi bare fortsætter videre på næste omgang...

Den eneste måde vi opdager det på er via programmet for vores fællestid: Som altid, når vi afslutter et hold, skulle vi gå vores program uden godbidder, altså som til en konkurrence. Og hvad er mere passende, når næste konkurrence ligger på lørdag?

I vores individuelle tid brugte vi tiden på at få belønnet massivt, så vi får opbygget en forventning, der forhåbentlig holder til på lørdag.
Som altid var "legen", at da Anja slukkede musikken, løb Molly og jeg sammen ud til siden, hvor jeg belønnede max, og vi gik tilbage i position og fortsatte, hvor vi kom fra.
Molly havde den fedeste energi, som hun tog med ind i alle øvelserne, og samtidig holdt hun både fokus og intensitet. SÅ fedt!!!    

Eftersom jeg kun har 3 Q-point tilbage at gøre godt med i klasse 2, er det på høje tid at tænke på klasse 3, og jeg havde taget min nye musik med, som jeg fandt søndag aften.
Anja var indviet, men ingen af de andre vidste, hvilken musik det var, så de blev bedt om at lytte uden at tale sammen og derefter sætte ord på de følelser eller den stemning, musikken gav dem - det var virkelig spændende at høre!
Samtidig gav det en rigtig god information om, hvad jeg skal understrege, fremhæve og være opmærksom på - meget, meget spændende lille seance.

Den kommende tid skal gå med at tænke historie, rekvisitter og kostume...

Det er et spændende, angstprovokerende, fedt, svært og udfordrende sted at stå lige nu, synes jeg, men jeg glæder mig helt vildt til at skulle i gang med den proces.


Jeg ved godt, hvilken vej jeg tager 

Kommentarer

Populære opslag