SuperSelma er og bliver SuperSelma!

I søndags var Selma og jeg til DKK mentalbeskrivelse i Holbæk - heldigvis var kun Selma under bedømmelse, ellers var det nok blevet en endnu længere dag...

Det var en virkelig spændende dag, hvor vi var heldige at se både labrador, corgier og en enkelt Gran Danois.
Udover at det naturligvis var spændende at se, hvordan Selma reagerede, og hvordan de andre reagerede, var det ekstra spændende også at kunne følge Selmas kuldbror, Manfred.

Den dystre himmel nedenfor siger intet om hverken humør, stemning eller resultat af testen, men fortæller udelukkende, hvor ualmindelig heldige vi var, da vi nåede igennem alle hundene, før skyerne krakelerede og sendte massive mængder af hagl ud på hjemturen.


Smuk og dramatisk uvejrshimmel over Holbæk


Apropos resultat så er jeg yderst tilfreds med Minimyrens "karakterer". Generelt ligger hun rigtig fint i forhold til ønskeprofilen, og der, hvor hun slår ud og scorer "dårligt", er der en fornuftig og helt fantastisk forklaring. Selma scorer helt i bund, hvad jagt angår, og aldrig har jeg været så glad for en "bundkarakter"!!! Det viser nemlig bare, at selvkontrollen er på plads ✔💪
"Haren" løb, Selma blev sluppet, Selma kiggede på "haren", Selma kom retur og forholdt sig i ro, for man henter jo ikke dyr, før man bliver sendt! 😇 Happy! Happy! Happy! Det er så fedt at se at alle de timer, jeg har lagt i hende, giver pote ☆☆☆


Selmas mentalbeskrivelse:
Ønskeprofilen markeret med gult, og Selmas "karakter" med rødt X


Jeg kom med en fantastisk hund, og jeg tog hjem med en lige så fantastisk hund!

Det solide fundament Selma har fået med hjemmefra fra hendes opdrætter, Henriette Vincents, er guld værd!
Henriette har gjort et fantastisk forarbejde, og min lille sorte tornado har haft de allerbedste forudsætninger, man kan ønske sig - TAK!! 💗


Selma og kuldbror Manfred

Kommentarer

Populære opslag