Nye spændende produkter fra DogCoach

Jeg har været så heldig, at jeg har fået lov at teste DogCoach hundeluftertaske og foldbar vandskål.

Det har jeg glædet mig rigtig meget til, og mine forventninger har også været høje, da jeg sidste vinter var den lykkelige ejer af en DogCoach hundelufterjakke, som jeg endte med at slide op, fordi jeg boede i den hele sæsonen.

Jeg har længe manglet hundeluftertasken - faktisk allerede før, den eksisterede... Hvis jeg enten ikke har hundetøjet på og dermed ikke har fedtede og let stinkende lommer, eller det er for varmt til jakke, trøje eller vest, så mangler jeg altid et sted til godbidder, som jeg aldrig tager af sted uden, når mine hunde er med, poser, mobil, nøgler og evt vand.

Derfor var jeg rigtig spændt på det endelige resultat, da DogCoach annoncerede, at der var en taske under udvikling, og jeg må sige, at den ikke skuffer! Tværtimod lever den i dén grad op til mine forventninger.
Kvaliteten er lækker, men samtidig virker den slidstærk, og der er rigtig mange fede detaljer.


Hundeluftertasken har mange smarte funktionaliteter


Tasken er lavet i nylon, og den bæres som cross-over med regulerbar lærredsrem, hvilket gør at den kan hænge i siden eller skubbes om på ryggen, hvis det passer bedre.
Der er to lynlåslommer, som f.eks. kan bruges til mobil og nøgler - det betyder også, at de kan holdes separat, så skærmen på mobilen ikke ridses af nøglerne.
Derudover er der en godbidslomme med udtageligt foer, som kan vaskes, og den kommer med en smart snaplukning, der gør at lommen kan holdes åben, hvis man ønsker det.
Foran er der et smart udtrækshul til hundeposerne, og nederst på skråremmen er der en squezzer, der kan bruges til at få hundens opmærksomhed, hvis man skulle have brug for det.
En rigtig smart detalje er den udtagelige "lomme" til en ½ liters vandflaske - når den ikke bruges, foldes den bare ind, og den er hverken synlig eller i vejen, og når man så har brug for den, tages den ud, og vandflasken sættes i.


DogCoach hundeluftertaske


Som ekstraudstyr fås den sammenklappelige vandskål, der passer til tasken. Igen er det så smart, at når den ikke er i brug, lynes den sammen og fylder stort set intet og kan ligge i tasken, mens den lynes op og foldes ud, når den skal i brug.
Udover at det er smart i sig selv med en sammenklappelig vandskål, så betyder det også, at man kan deles om vandet og selv drikke af flasken, når hunden har sin skål at drikke af. Dét er da win-win!

Kommentarer

Populære opslag