Lærerig lørdag

En god, men hård - på den gode måde - dag er ved at være slut, og en ny og spændende venter om få timer.

Jeg lagde ud med opstart på Sydkystens Hundeskoles rallyinstruktøruddannelse fra 8-16.
Det var spændende, det var intensivt, det var hyggeligt, det var superfedt, og jeg glæder mig allerede til næste gang.

Efter præsentationer fik vi gennemgået reglementet, vi talte lidt om generel indlæring, vi gennemgik alle begynderskiltene, vi havde gruppearbejde, og vi fik en masse lektier for, som skal lægges op i vores facebookgruppe, og vi talte om de efterfølgende gange.

En rigtig fed dag, som blev afløst af klargøring til i morgen, hvor vi har vores "Træn for en sag" - en uofficiel Nose Workkonkurrence til fordel for Hundesport mod Cancer.
Apropos Hundesport mod Cancer, så fik jeg i løbet af dagen flettet lidt mere til i morgen, hvor der også vil blive salg af mine paracordting.


Dagens produktion


Nu vi er ved mit projekt til fordel for Hundesport mod Cancer: I dag er det præcis 1 måned siden, jeg startede, og her på "jubilæumsdagen" har jeg rundet 3.670 kr, som i slutningen af 2017 overføres til HMC - sammen med forhåbentlig endnu flere penge.

En god, travl og heftig dag blev afsluttet på Café A og i Big Bio med Camille, Sebastian, Thomas og "IT".

Kommentarer

Populære opslag