Minimyren SuperSelma 10 måneder

Min skønneste lille minimyre! Min smukkeste lille SuperSelma! I går blev hun allerede 10 måneder - time really do fly when having fun.

Status er den samme: Hun er toplækker, skøn, fantastisk og meget mere, min lille superstjerne.
Kun vægten er ikke helt den samme - den viser nu 22,0 kilo.

Det første af dagen i går blev for mit vedkommende brugt på HTM dommeruddannelsen, hvor vi gennemgik og dømte et hav af programmer på video - meget nyttigt og meget lærerigt.
Jeg troede egentlig, dagen varede til kl.17, så da det viste sig, at vi kun skulle være der til kl.13, fik jeg en hel eftermiddag foræret - dejligt! Specielt eftersom Thomas stadig er indlagt, og hundepigerne var mere eller mindre alene hjemme. Ikke at de led nød - de så i hvert fald ud til at nyde roen og solen.


Skønne sortlinger slapper i solstrålerne


Vi tog en ordentlig tur ud i sneen, hvor de rigtig fik strukket ud og leget i sneen. Det kan godt være, det er koldt og besværligt, men det er nu også ret skønt, når man kan se den glæde, de har af sneen.


Det der sne der, det er altså ret sjovt!


Da vi kom hjem, nåede vi også lidt nose work med det nye nose work-board lavet af magnetisk opslagstavle og metaldåser.


Nose Work-boardet


Kommentarer

Populære opslag