Sig mig en gang har din labrador tøj på? Jagthund med stil

Sig mig en gang har din labrador tøj på?
Svaret er et stort og rungende: "Ja da!"

Men hun har ikke tøj på, bare for at have tøj på, men fordi det er nødvendigt og ikke mindst godt for hende.
Ingen af mine hunde har ret meget underuld, og derfor kommer de hurtigt til at fryse, når det er koldt udenfor - både i bilen og på træningspladsen.
Derudover vil jeg gerne passe på deres muskler, led mm, og derfor sikrer jeg mig, at jeg ikke tager en kold hund ud af bilen, ligesom jeg heller ikke lægger en varm hund i en kold bil, så musklerne bliver kolde og stive.

Så ja, mine hunde har tøj på, når jeg skønner, det er nødvendigt, og når det er det, kan det også lige så godt være med stil - pasform og funktionalitet kommer naturligvis først, men når det kan kombineres med stil, så gør vi det! Og det kan det heldigvis ofte.
Netop derfor er jeg vild med tøsernes nye dækken fra Whipsen.dk: Kevin jumper fra Sofa Dog Wear. Det er dejlig varmt, pasformen er god - det sidder fantastisk, der er god bevægelighed, så de kan bruge det under træning uden at blive hæmmede, og jeg elsker farverne!


Selma øverst og Molly nederst - Kevin jumper i koral.
Fuchsia er vist et must-have, når den kommer på lager igen, så tøserne kan få hver deres dækken.


Selma havde sit dækken på til jagttræning hos Du og din HUND i går, og det bestod i dén grad testen: Hun kunne arbejde ugeneret, og hun blev holdt dejlig varm - we like!


Super funktionelt

Kommentarer

Populære opslag