Årets første HTM konkurrence

Sikke en weekend!!!

Den startede fredag aften med fantastisk HTM/Freestyle træning med begge piger hos Johanna.

Lørdag løb årets første HTM konkurrence af stablen - en lang, kold, hyggelig og som altid fantastisk veltilrettelagt dag arrangeret af Hornsherred HTM Klub. 

Selma og jeg havde debut i FS2 - der er masser, der ikke er på plads endnu, men der er også masser, der er begyndt at tage rigtig godt form, og på trods af lidt udfordringer undervejs, er jeg rigtig godt tilfreds med den bette Minimyres præstation.


Vinder af FS2


Molly og jeg var i begynderklassen med vores HTM1 program, hvor jeg som altid havde sat mit eget mål for dagen, som handlede om alt andet end point og placering - det nåede vi til fulde, og vi er klar til at hoppe ud af comfort zone og tage næste skridt.


Sejeste Mollymusen


I går stod i undervisningens tegn med en masse seje Nose Workkursister, der nørdede med forstyrrelsesdufte, og jeg tror egentlig, både Molly og Selma var godt tilfredse med fridagen, inden vi i dag skal i Equilityhallen sammen med Liv og krøllerne.

Kommentarer

Populære opslag