Når anderledes end forventet bliver bedre end forventet

I dag var det Mollys hold hos Johanna - HTM og Freestyle - og planen var at tage hende på i fællestiden, mens Selma skulle på i den individuelle tid, da hun for et første skal trænes dagene op til en konkurrence, og da jeg havde noget, jeg gerne ville kigge på inden i morgen.

Planerne blev imidlertid ændret, og det endte i stedet med 1 times individuel tid og ingen fælles, hvilket passede perfekt dagen før konkurrence.

Med Selma havde jeg planlagt at kigge på delen, hvor hun skal cirkle rundt om ærmerne, og vi løste den umiddelbart med noget så simpelt som at skifte signal (og øvelse) - det ser stadig ens ud, men nu ved Selma, hvad hun skal.
Derudover kiggede vi på slalom - der ryger flowet ofte. Afgivelse af signal, hænder, "porten" og min rekvisit var nogle af de ting vi kiggede på, inden det var Mollys tur.

Jeg havde en idé om, at Molly synes, starten er svær, når der sidder nogen og kigger, men den ligger nok et helt andet sted, og vi løste det umiddelbart ved at ændre på, hvornår musikken starter.
Vi kiggede på det ene link, vi talte om små justeringer, om tendensen til at fokusere på det, der er svært i stedet for, hvad der reelt skal udføres, inden jeg til sidst gik FS2 programmet uden Selma.




Megagod træning med problemløsning, lette spark bagi og noget at arbejde videre på.
Nu glæder vi os bare til i morgen.

Kommentarer

Populære opslag