Det er det samme, bare modsat...

Den kommentar blev brugt en del gange, da vi i går - på tredje del af rallyinstruktøruddannelsen - talte om højrehandling. Mere om det senere...

Jeg kom styrtende ind ad døren i sidste øjeblik (faktisk smækkede jeg bildøren samtidig med, jeg skulle have siddet på min plads...), fordi jeg skulle se Anja i HTM finalen til VM, og Livestream drillede mig...
Jeg nåede det, og ved ankomst lavede jeg en aftale med Paul om, at vi blev nødt til at holde en pause, når der kom præmieoverrækkelse.

Vi lagde ud med gennemgang af skiltene fra ekspert- og championklassen, og da jeg skulle gennemgå mit sidste skilt, måtte jeg overlade min mobil og livestream til Paul, så vi ikke gik glip af noget. Det gjorde vi heldigvis ikke, og skarpt timet fik vi livestream op på storskærmen, hvor vi - spændte til bristepunktet - så præmieoverrækkelsen.

Spændingen blev udløst, og Anja blev ikke bare verdensmester, men verdensmester for anden gang!!! Vi klappede, fældede et par tårer og gik videre med skiltegennemgangen - nogen havde dog lidt svært ved at koncentrere sig lige efter...


Foto: Paul Lysholdt


Efter skiltegennemgangen kom vi til højrehandlingen, hvor ovenstående blev sagt en del gange. Selvom det endte med at være sjovt, er det jo ikke helt forkert - højrehandling er jo i bund og grund mere eller mindre "Det samme, bare modsat..."

Efter formiddagens teori, der sluttede med en snak om konkurrencetræning, kørte vi til Jersie, hvor vi skulle undervise vores tildelte kursiser.
Susanne og jeg havde fornøjelsen af to kursister, der træner i begynderklassen, og vi havde vores primære fokus på motivation, hvilket heldigvis lod til at give rigtig meget mening for ikke bare os, men også for kursisterne.

Efter en kort afrunding med kursisterne, talte vi om den kommende eksamen, hvorefter jeg stak af, da jeg skulle videre til surpriseparty for Sara, der bliver 50 år på tirsdag.

En god, hyggelig og lærerig dag blev sluttet af med en rigtig fin fest på Restaurant Kanalen på Christianshavn. Lækker mad, godt selskab og vigtigst af alt: Sara blev både overrasket og glad.

Kommentarer

Populære opslag