Friday night fun

Fredag aften blev brugt på bedste vis: HTM/freestyletræning med begge tøserne og i godt selskab i hallen i Viby Sjælland.

Vi havde 3 x 11 minutter hver, som jeg fordelte med 2 pas til Selma og 1 pas til Molly, eftersom jeg havde en del, jeg gerne ville træne med Selma, og ikke rigtig har noget at træne med Molly endnu. Det er lidt svært, men jeg ville gerne i gang igen, så min plan var at improvisere lidt, og det blev faktisk rigtig god træning med Molly trods manglende plan.

Med Selma lagde jeg ud med ren motivationstræning og en masse løb, hvilket jeg godt kan mærke i anklerne i dag!! Men den bette myre var glad, fuld af fart og topmotiveret, så det er ømheden i dag værd.


Fineste Minimyre


I pausen mellem mit første pas med Selma og med Molly, talte Jennifer, Sandie og jeg rekvisit til mit nye FS3-program, og de kom med nogle rigtig gode idéer, som jeg satser på at få Thomas til at kigge på. Indtil da træner jeg med kravlegården som brønd.
Jeg fik også talt med Liv om en ny kappe, jeg gerne vil have lavet til mit FS1-program, men der skal jeg lige finde ud af, hvilke mål den skal have - udseendet har jeg dog et helt klart billede af.


Rekvisitbrainstorm


Med Molly fik jeg testet, hvor signalfast hun er, og hvor afhængig hun er af min placering, og jeg blev glædeligt overrasket - hun havde ingen problemer med at arbejde, mens jeg sad i kravlegården, hvilket alt andet lige gør mine planer noget nemmere.
Musikken, som den er nu, fik jeg lyttet til, mens vi trænede, dog uden at forsøge at ramme noget på nogen måde, og jeg glæder mig endnu mere til at komme rigtigt i gang.


FS3 in the making
 

Andet pas med Selma blev en blanding af program og motivation, og jeg kan heldigvis se, at de ting, vi har trænet på, er blevet meget bedre.

Summen af 3 gode træningspas, gode snakke og hygge efterfulgt af fredagsslik og film hjemme gjorde det til en helt perfekt fredag aften.


Fredagsslik og film


Apropos at glæde sig til at komme rigtigt i gang, så har jeg fået en udfordring af Anja: Til næste træning med Molly (mandag d.13/11) skal jeg have programmet til det første minut på plads... Min første tanke var: "Shit!!! Det kan jeg da ikke...", men selvfølgelig kan jeg det! Så jeg har accepteret udfordringen, brugt en del af dagen i dag, og er mere eller mindre på plads med historien og min ageren det første minut. I morgen kigger jeg på Mollys del...


Så er det nu... Sæt i gang!

Kommentarer

Populære opslag