Klar til begynderklassen

I går var sidste gang på rallyholdet, og da en af vores opgaver på rallyinstruktøruddannelsen er, at vi skal filme, at vi kan gå en rallybane, var det mit primære fokus.

Selvfølgelig kunne jeg selv have valgt en nem begynderbane, men det ville jo ikke være sjovt og ikke ret konkurrencelignende, så jeg fik Aino til at filme mig på den bane, der var udvalgt til holdets sidste træning - begge dele ses nedenfor:






Det var rart at få den opgave "overstået", og jeg er godt tilfreds med resultatet, så nu kan jeg med ro i maven se mig selv i øjnene og vide, at jeg er klar til rally begynderklassen - en meget passende afslutning på holdet, selvom jeg bare har selvtrænet.

Næste skridt på rallyvejen er min skriftlige eksamen, der ligger på søndag.

Kommentarer

Populære opslag