Når man har lynende travlt, men tager den med ro...

Ja, det er så ikke mig, men det lyder da meget godt. Og dog, i dag har faktisk været ret rolig...

I går var Molly og jeg til Nose Workchallenge hos MindDog på Fyn sammen med Aino og Nemo - en fed dag!

Dagen i dag er primært brugt på at lave skriftlig eksamen med rallyinstruktøruddannelsen samt på at have en gigantisk hovedpine - sidstnævnte knapt så velkommen som det første.


Eksamensskrivning


Egentlig havde jeg satset på at nå en hel masse andet i dag også. Eller rettere ikke så meget at nå en masse, men jeg havde en masse småprojekter, som jeg gerne ville enten lave eller påbegynde i de små pauser, jeg ville give mig selv i skrivningen, men hovedpinen spændte ben, og pauserne blev ikke små belønningspauser men i stedet nødvendige breaks, hvor jeg måtte slappe af.

Den her lille Hokaido-fætter har f.eks. ligget og smilet til mig hele dagen - den ved slet ikke, hvad der venter den! Den skal nemlig laves til godbidder til tøserne, og det satser jeg så på at nå i morgen i stedet.


Godbidder to be...


Jeg har ryddet op i alt hundegearet (ikke i dag), og det var meningen, det skulle sættes til salg, men det må vente til næste weekend, og jeg havde også planer om at kigge videre på både træningsplaner og FS3-programmet. Det må også vente, men forhåbentlig kun til i morgen, for det skal jeg videre med, inden vi når til næste weekend. Hovedpinen er godt nok væk, og jeg kunne i princippet godt, men på den anden side er jeg træt og ikke i det rigtige mood nu, så det kommer på listen for i morgen.

Fletteprojekter har jeg også masser af - Karlssons NW-line fik jeg færdiggjort, og jeg har en del, jeg gerne vil have startet op. En masse bliver det ikke, men en enkelt bestilt rallyline kan jeg måske godt starte op lige om lidt - det burde være til at overskue.


Dobbelt 4 strand braid nose workline på 3 meter


Den forgangne 1½ uge har været en hård omgang, og egentlig var det meningen, at den kommende uge ville køre videre i samme spor, men pga en aflyst biografaftale i morgen, har jeg pludselig fået en fridag. Og den skal så bruges på græskaret, træningsplaner og FS3-programmet.

Tirsdag står den på trænermøde i DRK, onsdag skal jeg undervise i Nose Work hos Du og din HUND, torsdag er der trænermøde i DRKs NW instruktørgruppe, og fredag fri, men dagen skal bruges på NW-kursus i dommerregi.
I weekenden skulle jeg have været på sporkursus hos Pia Rix og Charlotte Thomsen i DRK-regi, men det har jeg aflyst pga mine ankelskader, der bliver ved at spøge. Selvom jeg havde glædet mig til kurset, er det ikke helt tosset at få frigivet en weekend, og søndagen er faktisk allerede booket...

Kommentarer

Populære opslag