Nose work i Køge Marina Vol.3

I går mødtes vi igen til nose work i Køge Marina - sidste gang i denne omgang, da næste og sidste gang er i Solrød.

Igen havde Lonni lavet nogle fede og udfordrende søg, og begge tøser var topseje!

Jeg lagde ud med Molly, der i går var fuldstændig upåvirket af miljøet - wauw, hvor har hun rykket sig på de få gange, det er så vildt og så fedt!


Molly i en lille del af det ene søgeområde

Her er den!! I hvert fald den ene af dem


Derefter var det Selmas tur, og der var ingen slinger i valsen - topsej som altid.


Er den her? Næh...

Den er lige her!!


Jeg vil tillade mig at vende blikket indad og klappe mig selv på skulderen. Udover at jeg er blevet meget mere komfortabel med at arbejde i mørket, traf jeg en klog beslutning, da jeg i det sidste søg kunne se, at Selma var ved at være træt: Da hun havde fundet en ud af tre kilder, valgte jeg at afbryde søget og belønne hende for godt arbejde. Det er aldrig nemt at stoppe, mens det går godt, fordi man (jeg har i hvert fald!) har en tendens til at ville have mere af det gode, men jeg gjorde det, og det føltes godt at have gjort det!!

Udover at det er hyggeligt og fedt at komme af sted og få trænet med tøserne, så kommer jeg altid hjem med noget nyt fra træningerne med Lonni, og jeg får altid ny information om vores træning, hvilket naturligvis er topfedt!

Next stop: Nose Work med Simon Prins fredag, lørdag og søndag.

Kommentarer

Populære opslag