Som at tage en gammel handske på

I går stod den på 2 timers kold, meget kold, freestyletræning i Undinehallen - så kold at vandet i vandskålen frøs til is under træningen.

Eftersom jeg havde fået hallen allerede kl.17-19 i stedet for kl.19-21, fik jeg lokket Camille med. Det var superhyggeligt og i øvrigt vanvittig praktisk at have en hjælper til at gøre hundene klar, når de skulle på.

Jeg trænede enkelte elementer med Molly, hvilket overordnet set gik rigtig godt, det samme med Selma, som jeg også prøvede at gå hele programmet med - det gik knapt så godt... Dog er jeg selv ved at få programmet ind under huden igen, og er ved at få styr på timingen i musikken - så langt så godt.


Molly på sækken

Selma med nøglen til Eventyrland

FS3-programmet kan jeg ikke sætte sammen endnu, da det stadig er alt for svært. Planen er at finde nogle midlertidige løsninger, så vi kan begynde at sætte det sammen og træne mere på helheden, og når øvelserne er indlært, går vi tilbage til den oprindelige plan. Det er blandt andet noget af det, jeg vil kigge på, når vi i aften mødes hos Anja til "træning" uden hundene.

Selvom det er FS3-programmet, der halter mest, så er det sjovt nok FS1-programmet, jeg har sværest ved i øjeblikket. Som Liv så fint formulerede det forleden dag, er det "som at tage en gammel handske på", når jeg træner med Molly, mens jeg stadig ikke rigtig har lært Selma at kende i det regi, og det er ikke altid lige nemt at håndtere.

I aften står den som sagt på træning hos Anja uden hundene, så notesbøgerne er pakket sammen med studenterbrødene - jeg glæder mig!

Kommentarer

Populære opslag