Freestyle, freestyle, freestyle, slap nu af, du har fri, og syng en glad melodi

Pinsen har i dén grad stået på freestyle og hygge... En rigtig freestyleferie!

Lørdag træning med Lonni i Viby og efterfølgende tur i Kongsholmparken, i går søndag træning med Lonni i Undinehallen og efterfølgende grill- og drinkshygge hos gode venner, og i dag træning alene med tøserne i Undinehallen efterfulgt af fødselsdag hos veninde.

Træningen i går var varm, meget varm - både for os og for hundene, og for at være helt ærlig, var det en værre l*rtetræning med Molly... Selma gik det faktisk rigtig fint med, så jeg kørte hjem med en noget blandet fornemmelse.
Jeg lovede mig selv, at køleveste og -måtter skulle findes frem, for hvis jeg vil træne med tøserne i den varme, må jeg også sørge for, at betingelserne for dem er så optimale som muligt.


Trætte og varme piger


Træningen i dag var helt anderledes, og jeg havde lært af mine fejl fra i går: Jeg havde taget en kølemåtte med ind i hallen til både Molly og Selma, jeg satte mit ur på 10 minutter, hvilket var den tid, et træningspas MAX måtte vare pr hund, og jeg brugte lige så meget tid på at gå begge programmer uden hundene.
Det var en virkelig fed træning, hvor jeg både fik godt styr på programmerne uden hundene, hvor vi fik rykket i forhold til nogle af de nye ting, hvor der var god energi og godt drive, og hvor jeg syntes, vi kom godt omkring i programmerne.
Helt specifikt fik Molly og jeg trænet på den nye springsekvens, vi har puttet ind, og efter et par gentagelser, fandt jeg ud af, at det gik rigtig godt med 3 udlagte belønninger undervejs i "sektionen".




Det var svært ikke at køre hjem med armene over hovedet efter sådan en træning, og nu er det vigtigste at huske på, hvad det var, jeg gjorde for at få det optimale ud af det, for det må gentages!!!

Kommentarer

Populære opslag