What the f*ck is Comfort Zone anyway?

Jeg tænker lidt, om jeg kan blive ved at skrive, at det var det fedeste træning længe? Men det var det ikke desto mindre, da Selma og jeg i mandags var til HTM/freestyle-træning hos Anja - og egentlig er det vel bare godt, at der i øjeblikket er så mange træninger, der er den bedste længe?!

Hvad gjorde den så god?

  • Vi kom på sommergræs 🎕 hvilket betød lys, luft, nye forstyrrelser og en time tidligere ud og hjem - what´s not to love?
  • Vi lavede nogle fede øvelser, der skubbede mig en anelse ud af min Comfort Zone, i fællestiden.
  • Jeg fik en rigtig god snak med Anja om Selma og konkurrencer - jeg fik sagt en masse ting højt, havde egentlig selv svarene, planer blev lagt og beslutninger blev truffet.
  • Selma var megasej, og hun klarede de nye forstyrrelser helt fantastisk - det skal nok blive rigtig godt!




What´s not to love?! 💜💜💜

Kommentarer

Populære opslag