HTM & Freestyle der rykker

I mandags var HTM & Freestyledag med Molly hos Anja, og igen kom jeg uden helt at vide, hvad jeg egentlig ville, havde ingen idéer til fællestid eller individuel tid, og var i det hele taget sådan lidt... Hmm...
Det handler uden tvivl om det sted, jeg er i min træning og mit program lige nu, men igen gik jeg hjem med følelsen af virkelig at være rykket på flere planer og med følelsen af at have været til den fedeste træning længe.

Fællestiden blev brugt på 3 forskellige øvelser: Først Beat It-øvelsen, hvor timing er i højsædet, og vi laver en bestemt øvelse på hver "Beat It", dernæst en øvelse, hvor udfordringen var at rette ryggen og kigge op i loftet hele tiden, mens musikken spillede. Det var en megefed, grænseoverskridende og powerfuld øvelse, som jeg uden tvivl gerne vil arbejde videre med. Til sidst havde vi en "fortsæt den øvelse, du er i gang med når musikken stopper, og bliv ved, til den starter igen"-øvelse.

Det var varmt, så både hunde og førere var godt brugte efter de tre øvelser - jeg var i hvert fald glad for at kunne lægge Molly i bilen og selv tage en pause, før det var min tur.


Trætte og varme hunde


Min individuelle tid havde jeg besluttet at bruge på at få slutningen af programmet på plads, og det fik jeg!
Det var ikke helt, som jeg jeg tænkt til at starte med, men historien er stadig den samme, meningen er stadig den samme, og tricksne er stadig de samme, men der kan bare komme lidt mere power på Molly på den her måde, og jeg er sikker på, det bliver fedt. Så nu kan jeg også komme i gang med at træne på den sekvens, og der kan i hvert fald mentalt komme lidt mere helhed i træningen.
Da der var lidt tid i overskud, fik vi kigget på en af øvelserne, der ikke er færdig endnu, og som kommer til at tage tid, men det viste sig, at jeg faktisk var noget længere, end jeg umiddelbart havde bildt mig ind.

Virkelig, virkelig fed træning, der rykkede grænser, fik ting på plads og gav mig endnu et skub i den rigtige retning - nu glæder jeg mig endnu mere til 3-4 timers træning med Liv og Sandie i morgen!

Kommentarer

Populære opslag