Supergod og udbytterig HTM/FS-træning på trods af elendig timing og isnende kulde

I går var Selma og jeg til HTM/Freestyle hos Anja.

En træning jeg, som altid, glædede mig rigtig meget til, og som jeg lørdag aften havde planlagt, hvad jeg ville bruge til.

Vi havde valgt udelukkende at have individuel tid, så vi havde ½ time hver. Umiddelbart skulle man mene, at vi så nåede en del, og det gjorde vi da også, men tiden fløj af sted.

Men eftersom jeg var fuldstændig bevidst om, hvad det var, jeg gerne ville bruge tiden på, blev det heldigvis også ret effektivt. Jeg gik programmet et par gange med Selma, vi fik kigget på det, der manglede, det jeg ikke var sikker på, vi fik afprøvet nogle idéer, og vi endte ud med et færdigt program - lige bortset fra slutpositionen, men den skal nok komme.
Nu skal jeg have gået programmet rigtig mange gange UDEN Selma, så jeg kan få det ind i kroppen, så timingen kan komme til at sidde, for den var jeg mildest talt ikke god til at ramme i går, og jeg skal have skrevet alle ændringerne ned, når de lige er faldet lidt på plads.
Næste step, eller rettere det sideløbende, bliver træning af de enkelte elementer, herunder en smule nyindlæring.

Som altid var det en supergod og udbytterig træning, selvom jeg ikke kunne ramme nogle clues overhovedet, og selvom det var isnende koldt!!

Der er stadig lidt tid til sidste tilmeldingsfrist til årets første konkurrence, som jeg endnu ikke er tilmeldt, da jeg ikke har besluttet, om jeg vil stille op i FS1 eller for sjov-klassen, og jeg trækker den lidt endnu, da jeg skal være helt sikker først... Men jeg tror godt, jeg ved, hvilket valg jeg træffer.


Træt babysæl efter aftenens træning


Nu glæder jeg mig bare til at komme godt i gang med freestyleåret 2018 med alt, hvad det indebærer. 

Kommentarer

Populære opslag