Når en torsdag aften bliver helt fantastisk

I går havde jeg den fedeste træning i Undinehallen sammen med Liv!

Jeg havde begge pigerne med, og vi fik kigget på både Livs og mine programmer - superfedt.
Der kom nogle tanker og idéer på plads omkring begge programmer, og det var rigtig godt at få prøvet det af (dog uden hundene)

Indlæring af slalom mellem armene med Selma kom jeg i gang med, og så snart hun fangede det, gik det virkelig stærkt - så jeg tænker, vi snart skal videre til næste nyindlæring: Kravle.

Med Molly fik jeg prøvet nogle af tingene til de første 30 sekunder af, og jeg er sikker på, det bliver supergodt.

Der er masser af nyindlæring med både Molly og Selma, og det bliver SÅ fedt!!

Jeg var helt høj over den gode træning på vejen hjem: God energi og glæde i tøserne, jeg fik virkelig taget hul på programmerne, jeg fik god sparring fra Liv, og det var både fedt og lærerigt at kigge Livs programmer igennem også.


Glade piger efter træning


Flere af den slags træninger, tak!

Kommentarer

Populære opslag