Lørdagsmedley - Do what you love, love what you do

Efter en stille og rolig morgen og formiddag mødtes jeg med Aino til to timers træning i Undinehallen.
Planen var rallytræning krydret med freestyle for mit vedkommende.

Jeg lagde ud med Selma og blev overrasket over, hvor godt de fleste af dagens skilte gik med hende - banerne var ikke stille op med henblik på hende, og min plan var bare at tage nogle stykker af dem, gå forbi dem vi ikke kunne, og ellers bare lave noget andet. Men det viste sig faktisk, at vi kunne lave de fleste af skiltene - kun følget kniber, men det ved jeg jo.
Derefter fik vi lavet lidt freestyle: Vi arbejdede videre på slalom gennem armene, og vi fik afprøvet forskellige tricks med stok - noget blev genopfrisket, andet var nyindlæring.
Men fælles for hele træningen var glæden, intensiteten og tosseriet - alt det der kendetegner Selma, og det var så fedt endelig at kunne træne ordentligt med hende igen.


Selma


Derefter var det Mollys tur, og der var naturligvis nogle flere tanker bag de tre små rallybaner, der var sat op: En med dæk som tema, en med stå som tema og en med frontpositioner som tema. Lineføringen kunne være bedre, eller rettere positionerne kunne være bedre, men det er det, jeg netop har besluttet, at jeg ikke skal fokusere på, så det lader jeg være med. Skiltene og de tre temaer gik godt - specielt stå-temaet var jeg rigtig godt tilfreds med, da det er der, der har været udfordringer, og der var Molly knivskarp i dag.
Vi fik også trænet lidt freestyle: De fire tricks, der kommer til at indgå i vores start, fik vi arbejdet lidt med, og Molly tilbød selv et par småting, som jeg overvejer at arbejde videre med.


Molly
 
Planen var egentlig at få trænet en anelse Nose Work senere, men begge tøser gik direkte i seng, da vi kom hjem, og de har sovet det meste af tiden siden.

I stedet gik jeg i gang med Selmas nye rekvisit, eller rettere gik videre med, fik modificeret Mollys ene, og jeg begyndte på hendes nye halsbånd - forhåbentlig bliver det nemmere hen ad vejen... Den første cm tog et par timer, fordi jeg har pillet det op og er startet forfra adskillige gange...

Kommentarer

Populære opslag