Busters efterfølger


For et par uger siden skrev jeg, at Buster går på pension - det har ikke ændret sig, men det har været enormt svært at finde den rigtige musik til Selma.

Musikken skulle opfylde nedenstående krav:
  • Tempo
  • Energi
  • Glæde
  • Gå på mod
  • Pippi-attitude
Men det var virkelig svært at finde noget musik, der havde den rigtige glæde, men som ikke var møgirriterende at høre på samtidig...

Det var været noget af en proces, og noget af det musik, jeg sad tilbage med, havde ikke ovenstående... What to do? I stedet begyndte jeg at kigge på, hvad det musik havde, og da jeg fik sat ord på det, var det pludselig nemmere, og jeg er ret sikker på, jeg er landet nu - jeg har lyttet, jeg har set film, jeg har lyttet mere, og jeg kigger på kostume.

Jeg har i stedet fundet noget bedre, noget med mere personlighed, mere kant og mere den anden side af Selma end "bare" den søde og sjove. Det musik, jeg tror, jeg lander på, har:
  • Tempo
  • Energi
  • Fanden i voldskhed
  • Noget skørt/tosset
  • Troen på det umulige

og det er præcis den side af Selma, jeg gerne vil vise, for hun er så meget andet og mere end sød, sjov og nuttet - hun er helt sin egen, en lille skør tosse, der gør tingene på sin måde, som er sikker på, hun kan, og som ikke giver op!


Kommentarer

Populære opslag