Jagt de Lux

Jagttræning de Lux hos Du og din HUND var på programmet med Selma i går.
Eller i virkeligheden var det "bare" jagttræning, men eftersom vi kun var fire, var det et rent luksushold.

Udover deltagerantallet var det også fedt, at vi igen fik nørdet igennem med indlæring af dirigering - både fremad og til venstre (jeg holder mig til én retning, indtil den sidder i skabet) - stopfløjt og bliv i sit.
Selma er ved at være godt steady i sit uanset hvad jeg byder hende på kort afstand (5-7 meter), så mon ikke også afstanden nok skal komme snart?

Jeg havde Molly med, da jeg ikke kunne nå den store luftetur inden træning, så efterfølgende kørte vi omkring vores yndlingsluftested, så tøserne kunne få racet af.


Tøserne på tur


I dag står den på noget helt nyt: Forstyrrelsestræning på P-pladsen ved Jysk sammen med Jennifer. Vi glæder os!


Kommentarer

Populære opslag