Tilbage til hverdagen

Onsdag startede hverdagen igen, og det var faktisk helt ok...

Thomas, Camille og Sebastian er på Mallorca, og Nicolai og Tobias ser jeg ikke det store til.
Det betyder, at jeg primært har skullet forholde mig til arbejde og hundene, hvilket har været en ganske blid måde at starte op på.

Jeg har stadig haft tid til lidt af det, jeg brugte en del tid på i ferien, hvilket jo er skønt. Derfor blev det lige til endnu et halsbånd til Molly... Og det kræver jo en matchende snor!
Men først skal jeg have lavet en 3 meter nose workline til Molly og en 5 meter ditto, som jeg har fået en bestilling på. Og en matchende line til en af de første halsbånd, jeg lavede til Selma, Og fløjtesnor og nøgleringe, som jeg vil sælge til fordel for Hundesport mod Cancer - mere om det en anden dag.


Falscher Hase halsbånd til Molly


Hverdagen efter sommerferien betyder også, at det bliver tidligere mørkt om aftenen, og at det er ved at være tid til at tænde Orbiloc lygterne igen på aftenturen - det er lidt trist, men på en anden side, synes jeg også, det er vildt hyggeligt.


Det går den anden vej, og begynder at blive mørkt på aftenturen


HTM-træningen stod i højsædet den sidste uge af ferien, og jeg har brugt dagene her på at få nørdet detaljeret med træningsplanerne, og jeg leger lidt med at baglænskæde dele af programmerne.

Apropos baglænskædning så har jeg meldt mig på Canis Klikkertræneruddannelsen med start ultimo 2018, hvilket jeg glæder mig helt vildt til!


Nørderier med FS2-programmet


Hverdagen er på mange måder rar og dejlig, men den starter også frygtelig tidligt - i hvert fald når jeg er alene hjemme og står for morgenturen, som i disse 3 dage er startet kl.5.45.
Men selvom det er tidligt, og selvom jeg ikke har været begejstret, når uret har ringet kl.5.15, så har jeg nydt turene. Jeg har været heldig, at det har været tørvejr alle dagene, og der er det smukkeste lys og den roligste stemning - helt meditativt.


Godmorgen



Jeg genfandt nedenstående billede i dagens minder på facebook i går, og hvor er det dog bare sandt! At det så i øvrigt kan tages ganske bogstaveligt i øjeblikket, hvor vi har det ene skybrud efter det andet, er en anden ting.
Men denne uge har i dén grad lært mig at sætte pris på de små ting i hverdagen og nyde den - uanset om det regner.


Well, ain´t that the truth?!


Apropos hverdagens glæder: I går var det ligesom juleaften, da jeg hentede og åbnede pakken fra dogparacord.dk
Så mange lækre ting, og nu kan jeg komme i gang med at flette igen - når jeg ellers får tid...


Juleaften på en torsdag


Tid er ikke noget af det, jeg får mest af i denne weekend, hvor den står på uddannelses-/træningsweekend i DRK med Thomas Stokke- det bliver SÅ fedt! Mere om det i et andet indlæg.

Kommentarer

Populære opslag