I går, i dag, i morgen.... Vi er klar, og vi glæder os!

I går trænede tøserne og jeg i Undinehallen sammen med Sandie og Rumle, i dag skal jeg pakke og gøre klar til i morgen, hvor vi skal til HTM-konkurrence i Ringsted.

I går trænede vi som sagt sammen med Sandie og Rumle. Udover at det er hyggeligt med dejligt selskab, er det også fedt med input til vores programmer - vi fik både vendt en sekvens i FS3 og slutpositionen i FS1 -  og hjælp til at styre musikken.

Selma og jeg fik trænet på øvelserne til FP2, på de enkelte momenter i programmet, og vi gik programmet en enkelt gang til musikken - det er bestemt begyndt at tage form!
Molly og jeg fik trænet på enkelte sekvenser, vi fik testet startpositionerne med eksterne belønninger, hvilket fungerede fantastisk, og jeg fik gået programmet til musik uden hende - jeg glæder mig helt vildt, til vi bliver klar til at vise det "rigtigt".





I dag skal jeg have pakket og gjort klar til i morgen, hvilket - hvis jeg kender mig selv ret - kommer til at tage det meste af eftermiddagen og aftenen, fordi jeg hygger mig med det.

Vi er SÅ klar til i morgen, og vi glæder os! Vi er ikke klar med programmerne rent teknisk, men vi er mentalt klar til at gå i ringen for at få testet formen, få testet status, for at have det sjovt og for at træne.

Desværre er kurset med Lina i påsken blevet aflyst, men på den positive side giver det lidt mere luft og tid til også at få slappet lidt af. Så det er ikke så skidt, at det ikke er godt for noget.

Kommentarer

Populære opslag