Slow søndag - og dog...

Når man tager af sted til Undinehallen for at træne fra kl.8-10 er det måske ikke helt slow søndag, men ligesom lørdagen føltes det som en ren afslapningsdag, på trods af at jeg egentlig fik ret meget fra hånden.

Først træning med tøserne, Anja og hendes tøser - en virkelig kold, men hyggelig, omgang.

Jeg fik primært fokuseret på starten med Molly, og selvom det uden tvivl går fremad, tænker jeg, at næste step bliver udlagt belønning, så alle tanker kommer til at være bagudrettede, og positionerne bliver endnu mere stabile.
Passagen, hvor Molly skal ligge stille og med hovedet fladt på sækken, begynder bestemt også at udvikle sig i den rigtige retning, og det går langt bedre og nemmere end forventet.

Med Selma fik jeg primært fokuseret på vores nye intense, men rolige måde at træne på, og jeg er virkelig positiv og forhåbningsfuld - det skal nok blive supergodt!

Resten af ugen bliver travl med undervisning og nose work, så der kommer først fokus på freestylen igen på torsdag, hvor jeg skal træne med Sandie.

På vejen hjem tog vi en afstikker, så tøserne fik lov at løbe lidt, mens jeg nød den smukke blå himmel - ren balsam for sjælen.




Kaffe, bad og afslapning inden tøserne og jeg pakkede bilen og tog på sygebesøg hos Aino - ren afslapning med kaffe og snak på terrassen, mens Molly og Selma legede i haven.
Resten af eftermiddagen og aftenen gik med pizza, cola, slik, kaffe, en masse snak og lidt forberedelser til vores uofficielle NW1-prøve til fordel for HMC.




Da vi endelig kom hjem, var vi alle tre trætte efter en lang og både afslappende og effektiv dag.
Men jeg var ikke mere træt, end at jeg kunne begynde at glæde mig til kursus i påsken med Karolina Hasselroth, som Paul har arrangeret - nu er er det nemlig endelig en realitet, og det bliver SÅ fedt!


Kommentarer

Populære opslag