In the making

I går stod den på træning i Undinehallen, og eftersom Selma er en anelse påvirket af falsk drægtighed, planlagde jeg meget korte pas med både hende og Molly, og det fungerede forbløffende godt.

Selma trænede jeg stort set kun øvelserne til FP2 med og max to øvelser pr. træningspas. Det går forbavsende godt med de øvelser, og vi havde en supergod træning.


Minimyren i "egern"-position


Molly fik jeg trænet nogle af de svære elementer til FP3-programmet med, og også det gik supergodt!

Vi fik taget hul på de sidelæns bevægelser, og i går var første gang i bevægelse, så jeg er virkelig godt tilfreds med debuten, der ses nedenfor.




Derudover fik vi trænet på starten, hvor jeg er nede i brønden og på nogle tydelige stop i både bakke og fremadgående.


FS3 in the making


Lige nu synes jeg, vi er et fedt sted - programmer in the making er til tider møgirriterende, men der, hvor vi er lige nu, er fedt! Der er masser af udvikling, og vi har det sjovt.

Kommentarer

Populære opslag