Lazy lørdag - og dog...

3 timers træning med tøserne, Liv og krøllerne kan vel egentlig ikke kategoriseres som lazy lørdag, men det har nu alligevel været en ret rolig og afslappende dag.
Kaffe, læsning, klipning af musik til træningsklassen på lørdag og planlægning af næste fletteprojekter var bare nogle af de ting, jeg nåede inden afgang til Undinehallen.

Træningen med tøserne, Liv og krøllerne var som vanligt både hyggelig, sjov, givende og lærerig.
Selma trænede jeg igen i dag kun ultrakorte pas med, og jeg gjorde igen, som Anja og jeg talte om til træningen i mandags - Liv kunne se effekten med det samme... Ret fedt, at det både kan ses og mærkes! Det blev primært til nogle FP2-øvelser, da Selma stadig ikke er helt sig selv. Derudover gik jeg programmet til musik, men uden hende, og jeg fik styr på timing og tempo med god hjælp fra Liv.
Med Molly trænede jeg primært starten, hvor jeg er i brønden, og her fik jeg Liv til at stå for lette forstyrrelser, hvilket hun klarede fint (ja, både Liv og Molly 😊) Jeg tror afgjort, det er vejen frem, da starten uden tvivl er svær, og det er vigtigt, at vi kommer godt fra start.

Resten af dagen brugte begge tøser på at flade ud i solstrålerne fra havedøren, mens jeg igen gik lavet en del, men alligevel slappet af.




En helt igennem skøn dag, der snart slutter, da den står på træning igen i morgen tidlig kl.8-10, inden jeg skal på sygebesøg hos Aino.

Kommentarer

Populære opslag