Minimyren SuperSelma 1½ år

Min skønneste, smukkeste, sejeste, sødeste SuperSelma bliver 1½ år i dag - time flies when having fun!

Den bette minimyre ligger nu på 20,8 kg, og det er vist umiddelbart den vægt, hun kommer til at ligge på - hun er smuk, trimmet og har fået gode synlige muskler efterhånden, så jeg tror ikke, der sker meget mere på størrelsesfronten. Og det allerbedste er, at hun har lige præcis den størrelse, en Minimyre skal have.



Bærtyveri hjælper muskelopbygningen


Der er allerede sket meget på de knapt 1½ år, Selma har boet i Galehuset - vi har oplevet meget, vi har prøvet meget, vi er kommet langt, men vi er også først lige kommet i gang, og jeg glæder mig til alle de oplevelser, der ligger forude for os.

Selma kunne ikke have passet bedre ind i familien, sammen med Molly og til mine trænings- og konkurrencemæssige behov, end hun gør - hun er intet mindre end perfekt og verdens aller, allerbedste Minimyre 💜💜💜


Mine 3 smukke og fantastiske piger
 

Kommentarer

Populære opslag