AFSLUTNING PÅ HTM & FS - HOLD 2 (og en sjat Nose Work)

Så nåede vi også til afslutningen på Selmas HTM/FS-hold hos Anja i den form, vi kender det nu - nyt starter heldigvis snart.
Men da Selma skal holdes i ro pga sterilisation, overtog Molly (med glæde!) pladsen og agerede stand-in.

Men inden da skulle Selma aktiveres, og det gælder efterhånden om at være kreativ...

Lørdag lavede vi søg på Camille - det gik rigtig fint, da kilden sad på hendes underben, og hun sad på en stol, men da den sad på hendes overarm, og hun pludselig sad på gulvet, blev det noget sværere, men uden tvivl en fed udfordring, som vi skal arbejde videre med.
Derudover arbejdede vi med Nose Workhjulet, som jeg havde sat 3 kilder i, en af hver, og sværhedsgraden i det lå i, at de skulle op ad trapperne først og derefter arbejde med det samme. Men det klarede de nu rigtig fint.




I går måtte jeg finde på noget nyt, og det blev søg på legetøj - to kilder på hver sit stykke legetøj og resten tømt ud på gulvet. De klarede det egentlig rigtig godt, men at sætte en kilde på en Kong, der kan trille, det giver pote, og ikke på den fede måde! Det burde jeg kunne have sagt mig selv, men det gjorde jeg ikke. Kilden på rebet gik god rigtig fint!!




Tilbage til HTM/FS-holdet: Det var ren individuel tid, og jeg havde ønsket at arbejde videre med tempoet, som vi startede op på sidste gang på Mollys hold og evt mit kommende HTM1-program.

Jeg startede med at vise Anja, hvordan det gik med de øvelser, vi havde fået sidst, og da det gik godt med dem, var vi klar til at få bygget mere på. Vi gik derfor videre med at sætte dem sammen, og at kigge på attituden i det første skridt, og begge del gik supergodt - Molly responderende fantastisk på øvelserne!

Så nu skal vi arbejde videre med en kombination af første skridt, temposkift og indtagelse af positionen, og jeg glæder mig!
Derudover var der tid til at kigge på vores program, som vi fik på plads i store træk, i hvert fald positioner, tempi og retninger. Så nu skal vi "bare" have lært positionerne og de forskellige tempi - der er nok at gå i gang med, og det er megafedt!!!


Molly var ikke helt enig med mig i, at vi var færdige..

Kommentarer

Populære opslag