Lektier med overvejelser og en sjat Nose Wok

Efter dagens undervisning i schweissspor, tog jeg hjem og hyggede lidt med tøserne, før Molly og jeg tog til Undine for at mødes med Liv og Krøllerne.
Vi havde en aftale om af filme hinanden til den lektie, vi har til næste gang på Anjas Fri ved Fod - motivations hold: Vi skal gå et 8-tal i valgfri position, retning og tempo, og det skal filmes.

Jeg valgte at gå forlæns, fordi et af mine mål var at begynde at arbejde med 8-tal forlæns og ikke kun sidelæns.

Video 1) Jeg kunne mærke, jeg tog for store skridt i buerne, og derfor lavede vi endnu en, hvor jeg prøvede at tage mindre. Ellers var jeg godt tilfreds med både min holdning og Mollys attitude.

Video 2) Det føltes bedre med mindre skridt, selvom jeg gerne ville have taget endnu mindre. Igen var jeg tilfreds med holdning og attitude.

Video 3) De to første var med godbidder i hånden, og NOGEN (Tak for det, Liv) lokkede mig til at prøve uden, så det gjorde jeg i den sidste video. Her fik jeg noget mere uro i positionen, men var igen tilfreds med min holdning og Mollys attitude.



Udover filmning af 8-tal, fik jeg trænet lidt på billedet i Kung positionen, fordi vi i takt med de nye tiltag på andre fronter, har mistet lidt af præcisionen, og det skal der rettes op på.

Selma har ikke rigtig lavet noget, siden hun blev steriliseret i onsdags, og det begynder at kunne mærkes på turene...
I går trænede vi lidt med Nose Workboardet: 1 duftkilde (lavendel) og 5 forskellige forstyrresesdufte: Fiskefoder, alpaka, Puddel (Mango), kat og lam.




Det var rigtig fint og tiltrængt at få trænet lidt med Selma, og vi fortsatte med lidt Nose Work i dag, hvor jeg havde placeret 5 aniskilder lavt i spisestuen.




Selma var dog tilsyneladende ikke tilfreds med mængden af træning, eftersom hun crashede Mollys coretræning...


Kommentarer

Populære opslag