6+ blev støvet af og posen rystet

Mandag havde Lonni og jeg en aftale om at få kigget på vores 6+ og få rystet posen - programmet skulle ændres, mens træningen med hundene skulle vente til tirsdag.

Det fik vi gjort, vi aftalte at få testet med hundene, før vi går videre, og jeg ville selv træne med begge piger efterfølgende, da vores HTM/FS-hold var aflyst.
Jeg nåede dog ikke ret meget, før himmelen åbnede sig, og det regnede så voldsomt, at der løb vand ind over alt, og det lød som om, hallen var ved at falde sammen. Da tordenen også kom, pakkede jeg sammen og kørte hjem i en fart!

I går, tirsdag, var vi noget heldigere med vejret, så hverken Molly eller Selma blev snydt for deres træning.
Lonni og jeg testede lige 6+ af uden hundene igen, hvorefter vi tog dem på - spændte på, hvordan det virkede med Morgan og Molly - og det fungerede supergodt!
Et godt, men simpelt program, hvor begge hunde kan øvelserne - præcis som planlagt.
Der skal pudses lidt af på nogle af øvelserne, jeg skal have lyttet lidt mere til musikken, og så skal vi have trænet sammen en gang mere i næste uge - MED kostumer på.

Da vi var færdige, og Lonni kørte hjem, fik jeg trænet lidt med Selma, hvilket var meget godt, for vi trænger i dén grad til at komme videre med vores FS2-program!
Vi fik trænet på en del af øvelserne, og pludselig virker det heldigvis knapt så uoverskueligt længere!




I dag står den på Nose Work, og i morgen formiddag, hvor jeg har fri, tager vi igen i Undine, så vi kan komme lidt videre - Det bliver godt!

Kommentarer

Populære opslag