Rally, fri ved fod og fødselsdag

Vi stod tidligt op i dag for at tage til Ballerup og hhv rally og fri ved fod hos Anja.

Vi startede med rally, Molly og jeg, og da vi var så heldige kun at være 3 i dag, havde vi masser af individuel tid - nok til virkelig at få både prøvet tingene af, talt om dem, evalueret og prøvet igen.
Jeg har nu besluttet, at snoren ikke er et problem, at den ikke hæmmer mig, og at jeg gør det samme med og uden snor på.
Kriterierne skal huskes, Molly skal have tid til at melde klar, og jeg skal finde det rigtige tempo, der hverken er for hurtigt eller for langsomt.
Superfed og meget givende træning med Molly, og nu synes jeg pludselig, der er meget lang tid til næste rallyprøve - jeg var ellers klar allerede i dag.





Fri ved fod med Selma var næste hold, og her var også afbud, så med 4 på dette hold, havde vi også rigtig fin tid. Det var da også tiltrængt, da jeg havde brug for en plan for at komme videre med Selma.
Hun har styr på at indtage sin position, men hun bliver urolig i positionen, og hovedet er ikke stabilt, når jeg leverer godbid, så det skal der arbejdes på. Og så skal vi ellers i gang med at bevæge os, for hun ER klar! Så lektien til næste gang er, at vi kan gå 1 meter til siden, 1 meter baglæns og ½ gang rundt.

Som altid superfed træning, som jeg tog både motiveret og inspireret hjem fra.

På vej hjem fik pigerne en løbetur, inden vi tog hjem for at holde fødselsdag for Sebastian, og i morgen er Nose Workdag.

Kommentarer

Populære opslag