In between gamle og nye skilte-træning

Liv og jeg skal til rallyprøve på lørdag med alle 5 piger - første prøve med de nye skilte... UPS! F*CK! SH*T!
Vi blev vist lidt grebet af stemningen efter vores sidste rallyprøve, så selvom det kun var meningen, at vi skulle have haft en med hver på lørdag, ændrede vi det og tilmeldte dem alle... Det virkede som en god plan der tilbage i juli...

Vi blev enige om, at vi hellere måtte mødes og træne bare en enkelt gang inden prøven, og det gjorde vi i går - måske skulle vi bare have ladet være, for det var ikke just opmuntrende 😂😂😂
Det er hverken en hemmelighed ej heller overraskende, at Molly og Selma ikke kan gå på højre side... VI HAR JO IKKE TRÆNET DET!! Altså kan jeg gøre en af flere ting:

Jeg kan give op... Ikke en mulighed!
Jeg kan blive sur... På hvem? Og hvorfor? Mig selv fordi vi ikke har trænet det. Bestemt en mulighed, men hjælper det? Næppe, altså ikke en mulighed!
Jeg kan tage det som en status... Absolut en mulighed - den tror jeg, jeg napper.
Jeg kan tage det som et los bagi... Absolut også en mulighed, som jeg umiddelbart også napper, men jeg er også realistisk nok til at vente med at træffe den beslutning, til efter på lørdag.

Selve træningen er der ikke så meget at skrive om - vi havde det sjovt med det, som altid. Der var ting, vi ikke kunne, som altid. Det nye var reflektionen over udviklingen og de nye skilte - jeg synes, det er en spændende udvikling, og jeg kan godt lide, at man faktisk bliver nødt til at træne det nu, hvilket umiddelbart motiverer mig!




Efter træningen blev vi enige om én ting: Det ER en god plan! Vi får en god dag, vi får en hyggelig dag, vi får en sjov dag sammen med hundene, og vi skal i gang med at træne inden næste prøve - nogle gange skal der bare en lille øjenåbner til, og så kommer motivationen, når man mindst venter det.

VI GLÆDER OS!!!

Kommentarer

Populære opslag