Friday Night Fun

I dag havde Anja, Liv og jeg en træningsaftale, som pga praktiske udfordringer blev flyttet til en udendørsaftale i Ballerup.
Eftersom der er HTM-konkurrence (udendørs) i Vejen næste weekend, var det måske heller ikke en helt dum idé.

Jeg valgte at fokusere på 6+ i stedet for HTM, da det er 6+, vi skiller med i Vejen.
Molly gjorde det rigtig fint, selvom hun syntes, det var svært på plænen. Vi fik trænet nogle af elementerne med forstyrrelser og rigtig god belønning.
Mandag træner vi med Lonni og Morgan igen, og næste fredag tager vi en udendørs træning mere.

Inden træningen havde jeg sat 3 søgeområder op med 4 kilder i hver, så vi lavede lidt Nose Work bagefter.
Eftersom HTM-træningen var Mollys, blev Nose Worktræningen Selmas.

Som jeg blev enig med mig selv om forleden dag til Nose Work hos Lonni, prøvede jeg at starte Selma op relativt kontrolleret, for derefter at lade hende få plads at arbejde på, hvilket gik fint de første 1,5 søg, hvorefter linen røg på igen.
Ganske udemærkede søg, og den måde at arbejde på skal absolut udforskes noget mere.


Kommentarer

Populære opslag